Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Καλώς ορίσατε στο νέο blog  του ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

7 σχόλια:

  1. θα ηθελα ενα σκυλακι να φτανει τα 9 κιλα το πολυ για να το εχω σπιτι μου αν μπορεσεται να μου βριτε κατα προτιμιση {κανις} καλεστεμε στο τηλ.2721020467

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα ηθελα ενα σκυλακι να φτανει τα 9 κιλα το πολυ για να το εχω σπιτι μου αν μπορεσεται να μου βριτε κατα προτιμιση {κανις} καλεστεμε στο τηλ.2721020467

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. tha ithelapoli ena skilaki san sto fotografia, mikrosomo,an borite na mvrite tha imouna poli evtixismena. prin 2 mines exasa skilo mou ton ermi galiko buldog. ksero pos na frontizo kai ksero na agapiso poli. sas parakalo polli as na moiu xarisi kapios ena skilaki. till mou 6980304594 i 6930761030. irma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρεθηκε σκυλιτσα μικρη κουταβι,ειναι μαυρη με καφε λουρακι και μια ασπρη γραμμη στο λαιμο αν καποιος την θελησει να επικοοινωνησει στο email: ritaki1997.ritaki@yahoo.gr Ειναι φιλικη και πολυ παιχνιδιαρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κανετε πολυ σπουδαιο εργο, μπραβο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ακριβως ρατσα ειναι αυτα τα σκυλακια της φωτογραφιας; Παρακαλω οποιος γνωριζει να μου απαντησει. Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή